Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Aprovació inicial dels pressupostos del 2019.

Edicte d'aprovació

DIMARTS 26 FEBRER 2019

Aprovació inicial dels pressupostos del 2019.

En el ple del 8 de febrer es va aprovar inicialment els pressupostos generals i les bases d'execució de la plantilla de personal, tot seguit cal seguir la tramitació, exposant  durant un termini de quinze al Butlletí Oficial de la Província de Lleida, el taulell d'anuncis de l'ajuntament i a l'E-tauler, a l'efecte de la presentació de reclamacions pels interessats i si durant aquest període de temps no hi ha al.legacions el pressupost es considerat definitiu.

Ajuntament d'Estaràs.