Inventari Municipal

L'ajuntament d'Estaràs ha contractat els serveis de la consultoria Audifilm Grupo al Software S.L per disposar d'un inventari de béns i drets complet i actualitzat, de la que s'assegura la radiografia de la realitat patrimonial municipal.

DIMARTS 26 FEBRER 2019

Inventari Municipal

Inventari ens permetrà tindre el coneixement dels béns que integren el patrimoni del municipi pel que fa a la tipologia i la localització, de les inversions fetes en adquisició i millora dels seus béns i de la realitat jurídica i patrimonial dels béns que formen el seu patrimoni.

També durant el 2019 es vol dur a terme un inventari de camins municipal, confeccionant unes fitxes descriptives de cadascun dels camins on s'especificaran les característiques del mateix (nom, inici, fi, amplades, tipus de ferm, imatge, un plànol d'emplaçament, entre altres). I també realitzar una cartografia, dels camins inventariats classificats per categories i titularitat.

Ajuntament d'Estaràs