L'Ajuntament d'Estaràs present als actes organitzats per ACM i l'ajuntament de Barcelona

Foto Acte municipalista

DIMARTS 26 FEBRER 2019

10 febrer de 2019

Més de 400 alcaldes i alcaldesses catalans han participat aquest diumenge al migdia a l'acte municipalista per reclamar el respecte als drets i llibertats fonamentals i exigir un judici just i imparcial per als representants polítics i socials processats per l’1-O. En un acte, organitzat per l’Associació Catalana de Municipis i Comarques, amb la col·laboració i de forma coordinada amb l’Ajuntament de Barcelona, el Saló de Cent s'ha omplert sota el lema 'Llibertat, Justícia i Democràcia' i s'ha convertit en un clam per la llibertat dels presos polítics.

Ajuntament d'Estaràs.