Dilluns, 11 De Desembre De 2017
Plaįa Major, 1, Estarās - 25214
Telèfon: 973 55 63 40 Fax: 973 55 63 40

23/10/2017

Vergķs Guerrejat acull la xerrada "Les llegendes de la Segarra" a cārrec de Jaume Moya

Van assistir una quinzena de participants.

El dissabte dia 21 d'octubre a les 19.30 h des de l'Ajuntament d'Estarās es va projectar, a Vergķs Guerrejat, la xerrada de les "Llegendes de la Segarra", explicada de manera altruista pel director de camins de Sikarra i dinamitzador cultural, Jaume Moya.

La xerrada, que era oberta a tohom i gratuīta, forma part del projecte Maletes de Coneixement, de l'ārea de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Segarra.

El Maletes de coneixment és un recull de xerrades que s'ofereixen de forma altruista als ajuntaments de la comarca.

La presentaciķ de la xerrada va anar a cārrec de la consellera comarcal de serveis socials al Consell, Núria Magrans.

La xerrada va anar molt bé, es va fer un recorregut pels diferents municipis explicant les seves llegendes, com la llegenda del lledoner, a Castellnou de Les Oluges, la llegenda del Barber a Plans de Siķ, la llegenda de la Dama de Florejacs, al municipi de Torrefeta i Florejacs, i entre altres, la llegenda del bandoler Bard Sacirera de Tarroja de Segarra.

També es fa fer esment de les llegendes del municipi d'Estarās com la llegenda del castell de Malacara, o la llegenda de la pell de bou, al poble d'Estarās i el camí de les llāgrimes al poble de Gāver.