Dilluns, 11 De Desembre De 2017
Plaša Major, 1, EstarÓs - 25214
Telèfon: 973 55 63 40 Fax: 973 55 63 40

21/11/2017

Recuperaciˇ de la riera de Vergˇs Guerrejat.

Es va fer el cap de setmana del 18 i 19 de novembre.

Recuperaciˇ de la riera de Vergˇs Guerrejat.

L'Associaciˇ Amics del poble de Vergˇs Guerrejat, IPCENA, el grup per a la defensa del Medi Natural de la Segarra, el centre Excursionista de Lleida i l'Ajuntament d'EstarÓs van treballar i colĚlaborar per la Recuperaciˇ del camÝ de la riera de Vergˇs Guerrejat. Es va fer el cap de setmana del 18 i 19 de novembre fent treballs a la riera, arranjant camins amb posterior vista al castell i esglÚsia de Vergˇs Guerrejat. Dissabte van participar unes 25 persones, mentre que diumenge 35.

Cal ressaltar, que grÓcies a aquests treballs realitzats es va poder tornar a accedir a les mines d'aigua que antigament portaven aigua fins a la ciutat de Cervera (obra constru´da a partir de 1864), obra de gran valor cultural i ara turÝstic, tant pel municipi com per la comarca. Molts dels ve´ns del poble, van quedar sorpresos i van poder veure per primera vegada aquestes mines.

Ajuntament d'EstarÓs

ajuntament@estaras.ddl.net