Divendres, 19 De Gener De 2018
Plaįa Major, 1, Estarās - 25214
Telèfon: 973 55 63 40 Fax: 973 55 63 40

21/11/2017

Recuperaciķ de la riera de Vergķs Guerrejat.

Es va fer el cap de setmana del 18 i 19 de novembre.

Recuperaciķ de la riera de Vergķs Guerrejat.

L'Associaciķ Amics del poble de Vergķs Guerrejat, IPCENA, el grup per a la defensa del Medi Natural de la Segarra, el centre Excursionista de Lleida i l'Ajuntament d'Estarās van treballar i colˇlaborar per la Recuperaciķ del camí de la riera de Vergķs Guerrejat. Es va fer el cap de setmana del 18 i 19 de novembre fent treballs a la riera, arranjant camins amb posterior vista al castell i església de Vergķs Guerrejat. Dissabte van participar unes 25 persones, mentre que diumenge 35.

Cal ressaltar, que grācies a aquests treballs realitzats es va poder tornar a accedir a les mines d'aigua que antigament portaven aigua fins a la ciutat de Cervera (obra construīda a partir de 1864), obra de gran valor cultural i ara turístic, tant pel municipi com per la comarca. Molts dels veīns del poble, van quedar sorpresos i van poder veure per primera vegada aquestes mines.

Ajuntament d'Estarās

ajuntament@estaras.ddl.net