Divendres, 14 De Desembre De 2018
Plaįa de l'Església n.1, Estarās - 25214

26/01/2018

Recuperaciķ de la riera de Vergķs Guerrejat

Un projecte ambiental i social fet amb la forįa de la gent.

El passat dissabte 13 de Gener, vam seguir amb la recuperaciķ de la riera de Vergķs Guerrejat, després dels treballs  realitzats el passat 18 i 19 de novembre, vam continuar amb la plantada d'uns cent arbres (feixes i ālbers) i també arbustos, (la sarga i el sanguinyol), adaptats a suportar torrentades.

S'ha d'agraīr a l'associaciķ Amics del poble de Vergķs Guerrejat, IPCENA, el grup per a la defensa del Medi Natural de la Segarra, el centre Excursionista de Lleida i l'Ajuntament d'Estarās, l'organitzaciķ i colˇlaboraciķ per la Recuperaciķ i Gestiķ compartida del camí de la riera de Vergķs Guerrejat.

Un projecte ambiental i social fet amb la forįa de la gent.

Al telenotícies comarques de Tv3, del dilluns dia 15, hi ha un reportatge de la recuperaciķ de la riera.