Dilluns, 23 De Juliol De 2018
Plaça de l'Església n.1, Estaràs - 25214

26/01/2018

Recuperació de la riera de Vergós Guerrejat

Un projecte ambiental i social fet amb la força de la gent.

El passat dissabte 13 de Gener, vam seguir amb la recuperació de la riera de Vergós Guerrejat, després dels treballs  realitzats el passat 18 i 19 de novembre, vam continuar amb la plantada d'uns cent arbres (feixes i àlbers) i també arbustos, (la sarga i el sanguinyol), adaptats a suportar torrentades.

S'ha d'agraïr a l'associació Amics del poble de Vergós Guerrejat, IPCENA, el grup per a la defensa del Medi Natural de la Segarra, el centre Excursionista de Lleida i l'Ajuntament d'Estaràs, l'organització i col·laboració per la Recuperació i Gestió compartida del camí de la riera de Vergós Guerrejat.

Un projecte ambiental i social fet amb la força de la gent.

Al telenotícies comarques de Tv3, del dilluns dia 15, hi ha un reportatge de la recuperació de la riera.