Dimecres, 24 De Octubre De 2018
Plaįa de l'Església n.1, Estarās - 25214

19/04/2018

L'Ajuntament d'Estarās disposa de Brigada Municipal als diferents pobles del municipi.

A través del programa "Treball i Formaciķ" del Servei d'Ocupaciķ de Catalunya, impulsat pel departament de treball

el ministerio de Empleo y Seguridad Social i els Fons Social Europeu i solˇlicitat pel Consell Comarcal de la Segarra i els ajuntaments de la comarca, Estarās i els seus nuclis disposen de brigada municipal.

Els participants a la brigada sķn persones en situaciķ d'atur no perceptores de prestacions per desocupaciķ o subsidi i preferentment més grans de 45 anys.

Les accions que s'han anat fent i que se seguiran duent a terme sķn treballs de netejar, manteniment, desbrossament, pintura, paleta i jardineria dels diferents nuclis del municipi. Aquestes feines, que es realitzen en horari de matí, es porten fent des del mes de marį fins a l'agost, amb la possibilitat de poder ser allargades fins al mes de desembre.

En aquests moments ja s'han realitzat tasques als pobles d'Alta-riba, Estarās, Gāver i prōximament se'n faran a Vergķs Guerrejat i Ferran.

Adjuntem fotografia d'un dels llocs on s'han dut a terme una acciķ de treball, el naixement del riu Siķ.

Dijous. 19 dabril de 2018.

Ajuntament d'Estarās.