Dilluns, 18 De Juny De 2018
Plaça de l'Església n.1, Estaràs - 25214

21/05/2018

L'ajuntament d'Estaràs us informa que del 26 de maig al 17 de juny es realitzarà el Festival Espurnes Barroques (Música i patrimoni al territori barroc)

Espurnes Barroques neix d'una intenció singular, programar concerts de música barroca en enclavaments barrocs, amb aforaments petits i que permetin tenir una experiència propera amb els intèrprets

La idea no és oferir tan sols una audició musical al públic, sinó dotar-lo d'una experiència de tot un cap de setmana al voltant d'un eix temàtic concret, sempre contextualitzat amb elements culturals i artístics del Barroc, i amb la presència d'una persona que actuï com a guia d'aquesta experiència. A més, les experiències comptaran amb una proposta gastronòmica.

Aquest festival serà l'activitat principal que permeti acabar configurant una marca turística pròpia, el Territori Barroc, que té la particularitat administrativa d'estar conformat per 9 municipis contigus, que són, Riner, Pinós i la Molsosa del Solsonès, Sant Mateu de Bages i Súria del Bages, Calonge de Segarra i Pujalt de l'Anoia i Sant Ramon i Estaràs de la Segarra, 4 comarques, 2 diputacions i 2 bisbats de Vic i Solsona.

Per mes informació podeu consultar a la pàgina Web espurnesbarroques.cat  o a l'enllaç que tindrem a la pàgina web de l'ajuntament d'Estaràs.