Dimecres, 24 De Octubre De 2018
Plaša de l'EsglÚsia n.1, EstarÓs - 25214

21/05/2018

L'ajuntament d'EstarÓs us informa que del 26 de maig al 17 de juny es realitzarÓ el Festival Espurnes Barroques (M˙sica i patrimoni al territori barroc)

Espurnes Barroques neix d'una intenciˇ singular, programar concerts de m˙sica barroca en enclavaments barrocs, amb aforaments petits i que permetin tenir una experiŔncia propera amb els intŔrprets

La idea no Ús oferir tan sols una audiciˇ musical al p˙blic, sinˇ dotar-lo d'una experiŔncia de tot un cap de setmana al voltant d'un eix temÓtic concret, sempre contextualitzat amb elements culturals i artÝstics del Barroc, i amb la presŔncia d'una persona que actu´ com a guia d'aquesta experiŔncia. A mÚs, les experiŔncies comptaran amb una proposta gastron˛mica.

Aquest festival serÓ l'activitat principal que permeti acabar configurant una marca turÝstica pr˛pia, el Territori Barroc, que tÚ la particularitat administrativa d'estar conformat per 9 municipis contigus, que sˇn, Riner, Pinˇs i la Molsosa del SolsonŔs, Sant Mateu de Bages i S˙ria del Bages, Calonge de Segarra i Pujalt de l'Anoia i Sant Ramon i EstarÓs de la Segarra, 4 comarques, 2 diputacions i 2 bisbats de Vic i Solsona.

Per mes informaciˇ podeu consultar a la pÓgina Web espurnesbarroques.catá o a l'enllaš que tindrem a la pÓgina web de l'ajuntament d'EstarÓs.
á