Dimecres, 19 De Setembre De 2018
Plaįa de l'Església n.1, Estarās - 25214

21/05/2018

L'ajuntament d'Estarās us informa que del 26 de maig al 17 de juny es realitzarā el Festival Espurnes Barroques (Música i patrimoni al territori barroc)

Espurnes Barroques neix d'una intenciķ singular, programar concerts de música barroca en enclavaments barrocs, amb aforaments petits i que permetin tenir una experičncia propera amb els intčrprets

La idea no és oferir tan sols una audiciķ musical al públic, sinķ dotar-lo d'una experičncia de tot un cap de setmana al voltant d'un eix temātic concret, sempre contextualitzat amb elements culturals i artístics del Barroc, i amb la presčncia d'una persona que actuī com a guia d'aquesta experičncia. A més, les experičncies comptaran amb una proposta gastronōmica.

Aquest festival serā l'activitat principal que permeti acabar configurant una marca turística prōpia, el Territori Barroc, que té la particularitat administrativa d'estar conformat per 9 municipis contigus, que sķn, Riner, Pinķs i la Molsosa del Solsončs, Sant Mateu de Bages i Súria del Bages, Calonge de Segarra i Pujalt de l'Anoia i Sant Ramon i Estarās de la Segarra, 4 comarques, 2 diputacions i 2 bisbats de Vic i Solsona.

Per mes informaciķ podeu consultar a la pāgina Web espurnesbarroques.cat  o a l'enllaį que tindrem a la pāgina web de l'ajuntament d'Estarās.