Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Ple Municipal de l'Ajuntament d'Estaràs aprova inicialment els pressupostos pel 2018

En la sessió del ple ordinari del divendres 2 de març, s'ha aprovat inicialment el pressupost general i la plantilla de personal per a l'exercici del 2018, que ascendeix a 324.544,80 d'euros

DILLUNS 19 MARÇ 2018

19/03/2018

El Ple Municipal de l'ajuntament d'Estaràs aprova inicialment els pressupostos pel 2018

Aquest import pot anar creixent al llarg de l'any, amb la incorporació de noves subvencions sol·licitades i encara no atorgades i d'inversions sostenibles, derivades del superàvit municipal. Cal mencionar que l'equip de govern, aquest any a fet una reducció impostos directes, com l'Ibi rústic i Urbà, una congelació dels impostos de vehicles, activitats econòmiques i obres i s'ha vist obligat a augmentar els preu públic de l'ordenança municipal de l'aigua, a causa de la tarifa del servei d'alta de Gestió aigües de la Segarra, que li ha suposat un augment del 50% del cost de l'aigua amb dos anys.

Cal destacar del pressupostd'aquest any les obres en camins públics de 48.801,91 euros, el pla extraordinari obres de 47.375,41 euros, la modificació POUM en sòl no urbanitzable, elaboració de l'inventari municipal, la recuperació del pou de l'aigua de Vergós Guerrejat, la col·locació de senyals viaries i també és destinaran diferent es partides al manteniment i millora dels carrers, d'edificis, camins, l'enllumenat elèctric i locals socials.

En el mateix ple també cal destacar l'aprovació del conveni dels serveis tècnics entre l'Ajuntament d'Estaràs i el Consell Comarcal de la Segarra i les aprovacions de les mocions, en defensa de l'escola catalana i del model d'immersió lingüística, de la moció en defensa de les institucions de Catalunya i dels seus representants electes i de la moció a favor de polítiques de millora del sistema públic de pensions.

Informa Ajuntament d'Estaràs