Èxit insospitat a Estaràs en l’aposta cultural "Vida a les esglésies"

Dissabte 23 de novembre, l'Església de Sant Julià a Estaràs va acollir el concert d’arpa i piano. Interpretat per l'Ester Piñol de Vilanova i la Geltrú i el pianista segarrenc Marc Castellà. Professors del Conservatori de Grau Professional de Cervera.

Església de Sant Julià a Estaràs

DIMECRES 27 NOVEMBRE 2019

Èxit insospitat a Estaràs en l’aposta cultural "Vida a les esglésies"

Dissabte 23 de novembre, l'Església de Sant Julià a Estaràs va acollir el concert d’arpa i piano. Interpretat per la Ester Piñol de Vilanova i la Geltrú i el pianista segarrenc Marc Castellà. Professors del Conservatori de Grau Professional de Cervera.
S’ha desenvolupat un concert de petit format però amb gran qualitat musical i en un marc molt acollidor, església romànica d'Estaràs.

Aquest Concert s’inclou en el Cicle de concerts nadalencs organitzats per l’Ajuntament d’Estaràs i amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal de la Segarra, el Conservatori de Música i Torrons Vicens. Agraïment especial al Santuari de Sant Ramon i al Bisbat de Solsona per la cessió de les esglésies on poder fer els concerts.

Consulta l'agenda d'activitats de la web per veure la resta de concerts que es faran durant el mes de desembre al municipi d'Estaràs.

Informació i fotografia cedida per l’Ajuntament d’Estaràs.

Galeria d'imatges