L'Ajuntament d'Estaràs disposa de Brigada Municipal als diferents pobles del municipi.

Els participants a la brigada són persones en situació d'atur no perceptores de prestacions per desocupació o subsidi i preferentment més grans de 45 anys.

Feines brigada

DIMARTS 26 FEBRER 2019

A través del programa "Treball i Formació" del Servei d'Ocupació de Catalunya, impulsat pel departament de treball, el Ministerio de Empleo y Seguridad Social i els Fons Social Europeu i sol·licitat pel Consell Comarcal de la Segarra i els ajuntaments de la comarca, l'Ajuntament Estaràs, conjuntament amb l'Ajuntament de les Oluges, compartiran durant sis mesos una persona per fer feines als diferents nuclis dels municipis.

Els treballs que s'han anat fent i que se seguiran duent a terme són, de netejar, manteniment, desbrossament, pintura, paleta i jardineria dels diferents nuclis del municipi.

Adjuntem fotografia d'un dels llocs on s'han dut a terme una acció de treball, poble Estaràs.

Ajuntament d'Estaràs.