L'Ajuntament d'Estaràs rep una ajuda de l'Institut d'Estudis Ilerdencs per a activitats culturals i artístiques al municipi.

Les activitats que es van realitzar van ser diferents concerts i el primer concurs d'Escultura Urbici Soler que es va organitzar el concurs amb la participació d'estudiants d'escoles d'art.

Imatge d'una de les activitats

DIJOUS 10 MARÇ 2022

NOTA DE PREMSA.-

En la línia d’actuació del “Pla econòmic per a ens locals en l’àmbit de la cultura de l’Institut d’Estudis Ilerdencs de Lleida per a l’any 2021” l'ajuntament d'Estaràs va rebre una ajuda per a projectar activitats culturals i artístiques al municipi.

Concretament, es van projectar les següents activitatsConcerts a l'Ésglésia de Vergós Guerrejat per commemorar els 300 anys de l'Església. Va actuar un trio de corda. La realització del primer Concurs d'Escultura Urbici Sole que es va organitzar el concurs amb la participació d'estudiants d'escoles d'art i es van concedir 3 premis. Les obres van estar exposades al local social de Ferran. El Concert a Vergós Guerrejat en el marc del Festival Espurnes Barroques i el Festival Cicle de Vida a Les Esglésies amb tres actuacions; Actuació d'un duo de violes a l'església de Santa Maria de Gàver, el concert de guitarra a Alta-Riba i el concert musical a l'Església de Ferran.

Totes aquestes activitats culturals es van organitzar des de l'ajuntament amb la col·laboració de l'Institut d'Estudis Ilerdencs.

Ajuntament d'Estaràs

E-Mail: ajuntament@estaras.ddl.net